web analytics
  • Konu

    Flash Tv Aldattı

  • Şikayet NO36774
  • Tarih21 Ekim 2013
  • Şikayetçicemal
  • Kategori / MarkaFlash Tv
  • Şikayet DurumuCevap Bekleniyor
  • Bu Şikayeti Paylaş

Flash tv de reklamı olan 199.tl ye bir cep telefon sipariş verdim telefonu aldım ama reklamdaki telefon değil ve 100 dk konuşma paketi vaad edilmişti onuda alamadım bir kaç sefer aradım hala alabilmiş değilim. Yardımcı olursanız memnun olurum.
Cemal Yılmaz


Arama terimleri:

xperia x3, ixperia x3, xperia x3 fiyatı, xperia x3 özellikleri, ıxperia x3 fiyati, xperia x3 flash tv, flash tv xperia x3, xperia x3 fiyatları, ixperia x3 özellikleri, xperia x3 179 tl, xperia x3 cep telefonu, flash tv telefon reklamı, xperia x3 fiyat, flash tv telefon reklamı 199 tl, ixperia x-3
Zayıflama, Kilo Verme Yardımcı Gıda Takviyesi Seti
  1. AYÇA DENİZ ÇİFTÇİ AYÇA DENİZ ÇİFTÇİ Ekim 22nd, 2013 at 15:33

    Cemal bey aynı hatayı maalesef bende yaptım. Telefon bana bugün ulaştı. Trident yerine Gold Mobile diye bir şey geldi. Artı konuşma paketi de yok.Dahası berbat bir telefon.. Tuşları zor geçiş yapıyor.Ben tüketici haklarına başvuracağım. Muhatap kimseyi de bulamadım. Flash tv yi aradım.Sonuç alabilir miyim bilemiyorum ama bir daha aynı hatayı yapmayacağım kesin.

  2. Maalesef aynı dertten ben de mustaribim. Ben geçen hafta reklamlarda Xperia X3 reklamı gördüm. Fiyatı 199 TL idi. Dahası 100 tl konuşma paketi göndereceklerdi. Telefon kargo ile geldi ama reklamdaki ile alakası yok. Dokunmatik tuşlar geçiş yapmıyor. 100 tl lik kontür için bir SMS numarası vermişler sürekli arıyorum ya hat meşgul ya kapalı ya da çalıyor cevap veren yok. Ne yapmam lazım ben de bilemiyorum. Geri göndersem muhatap kimse bulamayacağımdan eminim.

  3. Evet aynı hataya düştüm ama müşteri hizmetlerini aradım ve çok iyi bir şekilde yardımcı oldular.

  4. Bende Xperia X3 aldım fakat reklamda görünen ile hiçbir alakası yok. iade için arıyorum 10-12 dakika boyunca bekletiyorlar. Ne yapmam gerekiyor bilgi verirseniz sevinirim..

  5. Bende aldım 2 gün oldu ekranı kaydı şuan telefon açmıyorlar ve ben bu işin peşini bırakmayacağım mahkemeye vereceğim milleti kazıklamak neymiş göstereceğim onlara..

  6. Uyanın artık ya nerede görülmüş ucuz malın faydası. Sizler inandıkça onlar dolandırmaya devam edecek. Bu tip reklamları gördüğüm anda kanal değiştiriyorum. Hayvan gibi bağırıyorlar. Gülünç insanlar bunlar, kapılmayın lütfen!

  7. Almayın kardeşim aynı hataya bende düştüm o reklamları asla izlemiyorum sizlerde aynı hataya düşmeyin 100 lira fazla verin iyisini alın ne demişler ucuz etin yahnisi bu kadar olur almayın saygılar.

  8. Ya bana da öle dediler alayım mı almayayım mı diye karar veremedim ya. Bir yardımcı olursanız sevinirim ya 179 tl dediler 10 tl kargo 190 tl ye gelecek.

  9. Bende aldım bu telefondan ama ne dokunmatik çalışıyor ne wifi var ne 3g var 8 mega pixel kamera deniliyor artı deri kılıf diyorlar kılıf bu telefona uygun değil deriyle alakası yok ayrıca orjinal deniliyor değil. Hiç biri yok ne yapmam gerekiyor ulaşabileceğimiz bir telefon falan var mı ?

  10. ibrahim altınparmak ibrahim altınparmak Ocak 11th, 2014 at 17:00

    Allah belasını versin bu şerefsizlerin kesinlikle kesinlikle böyle bir hataya düşmeyin toplu halde suç duyurusunda bulunursak bu kanal kapatılır böyle reklam yapacaklarsa hiç yapmasınlar gelen telefon berbat hiç bir işe yaramaz resmen dolandırıldık.

  11. Kimsede hiç mi akıl denen bir şey yok adamlar salak da 1000- 1500 tl lik telefonu 150 – 200 tl ye verecekler ama memleketimizde insanların parası çok onlarda da telefon çok almaya devam edin.

  12. Uyanın memleketimin güzel insanları aldanmayın bu cep hırsızlarına lütfen bu kişilere itibar etmeyin ya akıl var mantık var o fiyat telefonun maliyetini bile kurtarmaz 200 tl ne bir 400 tl ekle garantili iyi bir telefon alırsın. Lütfen aldanmayın.

  13. Xperia x3 aldık fakat kontörümüz gelmedi..

  14. Gönderilmesini istiyorum numaram 0537 526 0484

  15. medine kilicceken medine kilicceken Ocak 13th, 2014 at 16:32

    Ben Medine, Xperia x3 aldim telefon elime ulasmadı kappiya kadar gelicekti gelmedi 179 tl orjinal bi telefon garantisi var dediler biz o garantiyi daha gormus dgliz insanlari aldatıyosunuz

  16. Bende sipariş verdim bu yorumları okuyunca hemen arayıp iptal ettiedim

  17. sedat kepenek sedat kepenek Ocak 17th, 2014 at 00:11

    Ucuz diye bu tarz ürünleri almayın derim elektronik eşyayı ilk önce kullanabiliyor musunuz sahte ürünlerden uzak durun derim Flash Tv de şimdiki fiyatı 159 tl. Bu tarz kanallar milleti içine çekiyor küfür ederek kanal değiştiriyorum bende..

  18. Bende aldım gayet telefon güzel hiçbir şekilde hatası yok ama 100 tl kontür gelcek dediler 20 dk konuşma geldi üstelik tv face twitter filan da yok..

  19. Fatih Haspolatlı Fatih Haspolatlı Ocak 22nd, 2014 at 00:15

    Televizyon kanalından Xperia x3 telefonu sipariş verdim. Ama dedikleri gibi orjinal ürün çıkmadı. Sim kartı taktım çalışmıyor. Çok uyduruk bir ürün çıktı. Aldıkları para haram zıkkım olsun. Bundan sonra bir daha televizyon reklamlarından ürün almaya tövbe ettim.

  20. Bende aldım tv de söyledikleri hepsi yalan sakın aldanmayın

  21. Bende xperia x3 alacaktım sipariş verdim içime bu sıkıntı geldi hemen internet’e girdim sizin yorumlarınızı gördüm çok sagolun vaz geçtim iptal ettim teşekkürler

  22. Bende bugün sipariş ettirdim. 5 güne gelicek dediler 2 yıl garnti dediler ve bn yorumları okuduktan snra iptal için aradım yorumlar iyi deil ama ddim 7 gn içinde iade var siz blrsniz yinede dediler ama neyse kalsın gelsin dedim kargoyla geldğinde kontrl edip açtırcam .eğer sorunluysa göndericem

  23. şu telefonu almak ıçın nereyı arıyoduk numarasını verırmısınız? ben aldım ama ıptal etmek ıstıyorum.

  24. 02127050686 numaraları bu arkadaşlar..
    Ben bu sabah sipariş verdim xperia x3. yorumları görünce vazgeçtim iptal ettirdim şimdi..

  25. Bugün aramıştım sipariş için ama bu yorumları görmem iyi oldu alıpta memnun kalmayan yorumcular için Allah razı olsun diyorum bugün sipariş vermiştim xperia x3 için yarın arıycam tekrar ve iptal edicem gelmesin aman kalsın :)

  26. sonu 0686 değil mehmet kardeş yanlış yazdın galiba ben bugün flaş tv kanalında numaralarını kaydetmiştim, sonu 0646 olucak sen 0486 demişsin ama belki diğer hatları olabilir ama benim yazdığım numara doğrudur ..arayın iptal ettirin arkadaşlar pişman olmayalım ;)

  27. Allah Belanizi versin flash tv ve pusula Yayıncılık yetkilileri bende ixperia x3 aldım bi halta yaramiyor. Bende tuketici haklarina şikayet edecem telefon Turk Mali diyo ama en dandik Çin malı bile bu kadar kötü degil yazıklar olsun flash tv yi bir daha asla izlemem

  28. Yorum yazan arkadaşlara teşekkür ederim beni aydınlattınız, bende sipariş vermiştim iptal ettim. İnşallah mağduriyetiniz bir an önce giderilir…

  29. Arkadaşlar Ben az önce söyledim 179 liraya +10 kargo
    Gerçekten 8 megapixelmi Sizde ne kadar dayandı söylermisiniz

  30. arkadaslar aldanmayın yorumları okumadan almayın =)

  31. Bikere O sizin mallığnız telefonun ozelliklerde andıraıd yazmıo 180 liraya size s3 mü verecekler tabıkı bu ozelleklre sahıp olcak sız nerede gorundunuz 180 liraya adam akklıllı tel satıldıgını

  32. nie yorumu sıldınız

  33. Ben telefonu aldım parasını kargoya verdim adam bana telefon verdi markası başka dokunmatiği çalısmıyor aldığım gün geri gônderdim ses seda yok bu kanal sahtekar bunları mahkemeye vermek lazım

  34. Ya kardeşim bende aradım bu gün sizin yorumlarınızı görünce aradım vazgeçtimi söyledim insanı doladırmaya ne hakkınız var dedim yok öyle birşey terbiyesiz dedi suratıma kapattı

  35. Arkadaşlar kanmayın araştırıp alın zaten ixperia die marka yok sizi kekliyorlar s3 e benzetmisler tipinide zaten kanmayın biraz uyanık olun ve 500dk kontör dior onada kanmayın 500dk kontör 200lira etmez adam2000 tllik kontor dio ama 500dk bu nasil oluyor ben boyle bi hataya düşmedim düşmemde araştırıp alın kanmayın

  36. HASAN DDEOĞLU HASAN DDEOĞLU Şubat 9th, 2014 at 21:36

    Telefonu ve konuşma paketini aldım telefon konuşma için normal kullanıyorum problem yok ancak wifi yok
    ki facebook,twiter vb. giremiyorum

  37. Aynı hataya bende düştüm paketten tavşan çıktı yanın da da 3 paket havuç

  38. Bunların hepsinin kökünü kazımak gerek flaş tv de bunlara aracılık ediyo yani her iki tarafta yoluna çıkmış allah onların belasını versin neymiş efendim 100 tl konuşma paketi hediyemiş bende o hataya düştüm. Ve aradım insanları dolandırmaya mı cıktınız piyasaya dedim bağırdım çagırdim sizi tüketici mahkemesine şikayet edicem dedim telefondaki sahis edin tabi en dogal hakkiniz dedi sonra cihazin fatura numarasini verin dedi dedi ama cihazin faturasi yok ki yani bunlar herseyi kılıfına uydurmuş arkadaslar faturasi olmayan bir şey için mahkemeye şikayet edemezsiniz…

  39. bende sipariş ettim iptal ediliyor mu?

  40. Dün geldi telefon annemler almış 500 dk demişler 250 dk geldi ve arıyorum numarayı kapalı telefon aradım bunları dedim siz ne biçim insansınız tüketici haklarına gidecem dedim bugün gittim şikayet ettim 15 gün içinde geri dönmezlerse tekrar gitcem tüketici haklarına peşini bırakmıycam. Allah görüyo hakkımı asla helal etmiyorum öteki dünyada ellerim yakalarında olcak Allahsızların. bunlar kadar sahtekar yok arkadaslar sakın inanıp almayın.

  41. valla arkadaşlar bende meraktan baktım burayı görünce yazmadan edemeyeceğim…
    -şimdi reklamlarda SONY X PERİA X3 demiyor İXPERİA X3 diyor ve buradan yola çıkar isek hepiniz haksız duruma düşersiniz reklamlar rütük tarafından kayıt edilior. EVET ADAMLAR TV DE GÖRDÜĞÜNÜZ TELEFONU GÖNDERDİ.biraz daha dikkatli olalım.bir bilene de mutlaka danışalım.

  42. bende bugun aldım çok uyduruk bir tlfn s4 modeli geçişlerde sorun var tlfnda türk malı yazıyo çakma bi tlfn iade için aradığımdada tlfndaki adam iade alamıyoruz dedi şimdide tlfnlar msşgul

  43. slm arkadaşlar ne yazikki aynı hataya bende düştüm ıxperıa x3 siparişi verdim telefonun reklamdaki ile hiç alakası yok telefon elime geceli daha 1gün oldu 1 hafta içirisinde iade edilebilir diyo faturada arıyorum ama acan yok 10 15 dk bekletiyolar sonra kapanıyor bana gelen telefonun içinde fatursı var ama kardeşime gelende yok nasıl iş anlamadımm

  44. Bende bu hataya dustum telefon akilli cihaz diyorlar lakin cihaz salagin onde gideni ne bir wifi ne bir facebook hic bir sey yok telefona tirnakla basmak gerekiyor ben ogrenciyim parami zar zor denklestirebiliyorum ztn flash tv yide sikayet edelim flash tv de kapatilsin ancak o zaman rahatlarim gorsunler gunleerini :(

  45. Bende radyo damar diye bir kanalda uydurma bir soruya doğru cevap verdiğim için 189 tl ye xperia x3 almaya hak kazandım., Kazandınız dediler.
    Gönderelim kapıda ödeme yapın dediler.
    Kabul ettim fakat baktım ki berbat ötesi bir telefon ve şirket dolandırıcı bir şirkete benziyor…
    Kargo gelince kabul etmeyip ödeme yapmayıp geri göndericem….
    Şirketin telefonu: 0212 985 04 94 şikayet yada kargo bilgisi için numara tuşlarsanız bakmıyorlar… sadece satış, sipariş almak için tuşlama yaparsanız telefona cevap veriyorlar…

  46. Benim telefon geldi, kesinlikle muhteşem bir telefon. gidip s4’e, ayfona para verenler hepsi enayi. 179 liraya aldığım telefon 3 milyarlık ayfon kalitesinde. 8 mekapixel hd resim çekiyorum, gps ile yol buluyorum, bütün andorit oyunlarını çatır çutur oynuyorum. kerizlik etmeyin, paranısı ayfona s4 e bilmemneye kaptırmayın. çok yaşa ixperia x3. yerli malı yurdun malı, herkeş bunu kullanMALI

  47. KESİNLİKLE ALMAYIN

  48. Bu telefonu aldık ilk su döküldü verdik düzelttiler sonra arayanları ben cevap vermeden açmaya başladı telefon verdik yine düzelttiler wifi falan yazıyo ama yok tam bi pişmanlık rezalet geri verebiliyomuyuz konuşmada vermediler 100 tllik bu nasıl bi rezalet ya geri verebiliyomuyuz bilgi verirmisiniz?

  49. Ben de radyoda bir soru sordular ordan 189 tl ye x3 aldim kargo gelsin bakacam bakalim ama yuksek ihtimalle dndik cikaxak

  50. Bende tencere takimi aldim o bile cin mali cikti berbat bisey plastik tencereler iyrenc bisey reklamda gsterdikleriyle alakasi yok hakkimi helal etmiyorum.

  51. Bende x-3 almak için aradım trident göndermişler almadım çünkü buradaqki yorumları okudum.teşekkürler arkadaşlar.

  52. Slm ArkadaşLar Bende Burdaki YorumLari Okudundan Sonra Siparişimi İptaL Ettim Tskler YorumLarınız İçinn

  53. denızlıhalıl denızlıhalıl Mart 1st, 2014 at 19:10

    bu nedır arkadaslar yav musterı hızmetlerını arıyoruz acan yok sıparıs hattını arıyorum hemen acılıyor agzıma gelenı saydım belkı 100 defa aradım en sonunda kesınlıkle doneceklerını yetkılının olmadıgını sıparıs hattında ne ururunun nede yetkılının olmadıgını soyledıler hepsıyle kavga ettım sonra flas tv yı aradım hıc haberlerı yokjmus gıbı sadece bı kac defa sıkayet geldıgını gerı doneceklerını de soyledıler ondanda bı haber yok bunu bı hesılde hep beraber olup bır yere sıkayet edemezmıyız resmen bızımle dalga gecıyorlar bızden ıstedıklerı bı sure sonra bıkıp bunların pesını bırakmamız neymıs yanlıs lmus gonderdıklerı urun gonderın urunu yenısını gonderelım dedıler bıraz oncekı son konusmam buydu ılgılenen veya yapmamı zgerekenler hakkında bılgısı olan varsa bıldırsın gerekırse avukat tutup bunlardan sıkayetcı olalım

  54. denızlıhalıl denızlıhalıl Mart 1st, 2014 at 19:20

    sonucya elımızde hıc bıseyın bı temınatı yoksa fatura evrak yada herhagı buna benzer bırsey gonderme evrakları var yayın kayotları var bunlar bısey ıfade etmezmı

  55. denızlıhalıl denızlıhalıl Mart 1st, 2014 at 19:22

    0 212 256 82 82 bu numara flas tv buradan hadı beyı arayıp defalarca sıkayet telefonu edersek belkı bı amaca ulasabılırız

  56. banada kazık attılar tüketici haklarını koruyacak henüz bir kuruluş yok gibi arlanmadan utan madan halkende reklamları devam ediyor

  57. bu telefonu satanların allah belasını versin.sakın kimse almasın.müzik indirmiyor.resimli mesaj gelmiyor.facebook yok.100 kontür falanda gönderdikleri yok.resimli mesaj gelmiyor.internet falanda yok.sakın inanmayın.bende 200 tl ye aldım.ama şimdi reklamlarda 135 tl ye düşmüş.resmen insanı kandırıyorlar.TUZAK bu sakın inanmayın.telefon hiç bir boka yaramıyor arkadaşlar,benden söylemesi

  58. Ben Samanyolu Tv de gördüğüm ve sonradan aranarak Samsung Galaxy S4 göndereceğiz dendi. Bana gelen ise IXPERIA X3 hiç duymdığım tanımadığım bir telefon . Satıcıyı arıyorum cevap veren yok..Satıcı Buskar Elektronik İstanbul.. Ben bunu iadesini isteyeceğim ve paramın da geri gönderilmesini aksi halde avukatıma verip davacı olacağım. Fatura Galaxy S4 gelen saçma sapan bir marka..UZAK DURUN..

  59. bizde sipariş verdik ama yorumları görünce kararsız kaldık

  60. sakın aldanmayın benim paketten sararmış tohumluk hıyar çıktı yanındada bir avuç tuz …

  61. BEN SANIRIM ŞU AN İÇİN EN YENİ MADURLARDAN BİRİYİM BİDE KENDİMİ UYANIK AKILLI DİYE BİLİRDİM BENİ BİLE KANDIRDIKLARINA GÖRE DAHA KİMLERİ BU ADAMLAR KANDIRIYORLAR ACABA GÖNDERDİKLERİ TELEFONLA ANLATILAN TELEFONLARIN ARASINDA DÜNYA KADAR FARK VAR ASLA VE KESİNLİKLE HİÇ ALAKASI YOK XPERİAX 3 GİBİ BAŞLARINA TAŞ YAĞSIN BUNLARIN KAFASINA HERKESE TAVSİYEM HİÇ ZAMAN KAYBETMEDEN TÜKETİCİ HAKLARINA BAŞVURSUNLAR BAKIN BAKALIM OZAMAN NE YAPACAKLAR PARAYI ÖDEDİLER ÖDEDİLER YOKSA İCRA YOLUYLA ALIYO BU TÜKETİCİ HAKLARI DAHA ÖNCEDE Bİ TANINMIŞ MARKA TELEFONDAN BAŞIMA BÖYLE Bİ VAKA GELMİŞTİ SÜREKLİ ARIZA VERİYODU YENİSİNİ İSTEDİĞİM HALDE ISRARLA YOLLAMIYOLARDI SONINDA TÜKETİCİ HAKLARINA BAŞVURDUM VE DEĞİL TELEFON PARAMI BİLE İADE ALDIM SİZ SİZ OLUN MUTLAK SURETLE HAKKINIZI ARAYIN VE EMİN OLUN GALİP OLAN BİZ BİLİNÇLİ TÜKETİCİLER OLACAĞIZ BUNUN GİBİ SAHTEKAR DÜZENBAZ HİLEBAZ AHLAKSIZ SATICI VARSA HEPSİNİ NALETLİYOR VE KINIYORUM BENİM AHIMIDA ALDINIZ YA ARTIK İFLAH OLMAZSINIZ ALLAHIN İZNİYLE
    ÖDEDİĞİM HER KURUŞ BOĞAZINIZDA DÜĞÜMLENSİN İNŞALLA AMİN

  62. ben 14 yaşındayım anneme babam hediye die almış tlf nun ne dokunmatiği ne intarneti ne de wifisi var almayın

  63. lütfen TÜRKİYE,m in güzel insanları artık inanmayın bu cep soyguncularına ama bu telefonları alandada kabahat var280 tl ye samsung 5310 var tavsiye ederim.

  64. Star tv’de reklamları olan bir soru karşılığnda IXPERIA s5 telefonu 149,00 TL karşılığında sahip olabileceksiniz demeleri üzerine , soruya verdiğimiz cevap doğruydu ,, 4 gün sonra kargo geldi , gelen telefon IXPERIA x3 gelmiş , batarya x8 bataryası uymuyor tabiiki , telefon numarası 0 212 925 54 66 arıyorum dkikalarca telesekreter tarafından bekletiliyorum . ALLAH bu sahtekarları gözleri gibi sakındıkları yerlerinden vursun…..Zehir zıkkım olsun , haram olsun verdiğim her kuruş . Başka bişii demiyorum .Yazıklar olsun……….

  65. arkadaşlar sakın ama sakın benim yaptığım hataya düşmeyin 169 tl ye güya samsung galaksy 5 gelcekti kutuyu bi actım ixpera 3 telinde ekranı catlak hattı taktım hattı göstermiyor bile bi sarj makinesi var kablosu ayrı bataryası ayrı kutusunda bile meymenet yoktu çok ama çok pişman oldum sakın sizde aynı hataya düşmeyin şans meselesi iyi çıkar felan demeyin bu çok yanlış bir düşünce gerçekten gidin 200,300 neyse iyi bi telefon alın paranızı bi kere verin iyiye verin

 

Epimedyumlu Macun

    • PUSULA YAYINCILIK PRODÜKSİYON PAZARLAMA REKLAM KOZMATİK SAN. VE TİC. A.Ş. İADE ETTİĞİM ÜRÜNLERİ ÖDEMIYOR

      yakup efe

      Bunlar o.çocuğu arkadaslar..zabita mudurlugunu arayip şikayet dw bulunun.elinizde faturaniz varsa tabi.dilekçe yazin büyük ceZalar var..
    • Epinafol Sensitive diş macunu hakkında.

      MEHMET COŞAR

      Arkadaşlar ben bu ürünü hastane içinde bir stand tan aldım ve çok memnun kaldım . sonrasında bitince aynı macunu bim vb. marketlere baktım bulamadım. ınternetten sipariş vereyim dedim . bu sayfayı gördüm :( hem diş macunu hemde agız bakım suyu çok kaliteliydi ve özellikl
    • Kibarlı/Panax’a Hakkım Haram Olsun

      servet baki

      Kibarlı mağduru olmamak için sakın www.kibarli.com ve www.kibarli.com.tr adresinden ürün alırken kredi kartı bilgilerinizi vermeyin, istediğiniz ürünleri göndermiyorlar, anlaştığınız fiyattan daha fazla çekiyorlar hesabınızdan: illaki ürünlerden almak istiyorsanız kapıda ö
    • Kibarlı kısırlık için 2 milyarlılık K1,K5,E1, Reishi Mantar ve Panax gönderdi,sıfır etki

      Servet

      Kibarlı mağduru olmamak için sakın www.kibarli.com ve www.kibarli.com.tr adresinden ürün alırken kredi kartı bilgilerinizi vermeyin, istediğiniz ürünleri göndermiyorlar, anlaştığınız fiyattan daha fazla çekiyorlar hesabınızdan: illaki ürünlerden almak istiyorsanız kapıda ö
    • A101 Personelinin Uğradığı Haksızlıklar

      haksizlik

      Ben burdan aydin lar silesine sesleniyorum akksam basinizi yastiga koydugunuzda kazandiginiz paralarin hellaligine bakiyormusunuz o paralarin cebinize nal gelgini arastiriyormusunuz hakkim haram olsun coluk cocugunuzun burnundan futil fitil gelsun ust yoneticilrinizin vicdanlarini insaflarini insanl
    • colins ürün iadesi

      Davut

      Maraş piazzada avm colins mağazanızdan kot pantol aldım renk atma ve kalça kısmında ip çıkma oldu iyade ettim sonuç 3 hafta sonra geldi kullanıcı hatası dediler ben kabul etmiyorm kimse colins magza diye güvenmesin ürün Alman kazzık atıyorlar .
    • Flash Tv Aldattı

      merve

      arkadaşlar sakın ama sakın benim yaptığım hataya düşmeyin 169 tl ye güya samsung galaksy 5 gelcekti kutuyu bi actım ixpera 3 telinde ekranı catlak hattı taktım hattı göstermiyor bile bi sarj makinesi var kablosu ayrı bataryası ayrı kutusunda bile meymenet yoktu çok ama çok pişma
    • KRD GROUP TATİL KAZANDINIZ’A DİKKAT

      tunc

      bu gün 01.10.2014 200tl para verip sözleşme yapılmış şu an 1 gün oldu allah rızası için biryol gösterin 0539 597 85 50
    • Turknet İptali

      omercan

      Merhaba sonuç alabildiniz mi ayni durum bende de var benimde annemi kandirmislar
    • Oğuz Halı Mobilya Aldığımız Ürünler Gelmiyor

      Adınız

      Oguz halidan hali aldik.ve 1haftadir urunum ortada yok.personel sayggisiz veilgisiz muhatap bulamiyorsunuz yaziklar olsun size sinirlendigimle kaldim cunku muhatap yok ortada