web analytics

TEMMUZ AYINDA NİŞANIM OLDU BANA BOHÇA İÇİNDE GELEN SAATİ KUYUMCUYA HABER GÖNDEREK DEĞİŞTİRMEK İSTEDİĞİMİ BİLDİRDİM GELEN CEVAP ŞU 1 2 HAFTA GEÇMİŞ OLSA NEYSE DEĞİŞTİRİRİZ AMA ARADAN 2 AY GEÇMİŞ O YÜZDEN DEĞİŞTİRMEYECEKLERİNİ BİLDİRMİŞLER!!!
ŞİMDİ BURDAKİ MANTIĞI ÇÖZEBİLMİŞ DEĞİLİM BU SAAT İYİ Bİ PARA VERİLEREK ALINMIŞ VE ÜSTÜNE HİÇ KULLANILMADIĞI HALDE DEĞİŞİMİ OLMAYACAK SONUCTA BU BİR HEDİYE VE HEDYENİN ELİNE ULAŞACAĞI ZAMANI KİM TAYİN EDEBİLİR YANİ HEDİYE DEDİN ÖNCEDEN ALNIR VAKTİ GELDİĞİNDE VERİLİR ÜSTÜNE O HEDİYE SANA GELİR GELMEZ BEN BUNU BEĞENMEDİM BU SAAT BU PARA ETMEZ DEME ŞANSINDA YOK MECBUREN ZAMAN GEÇMESİNİ ILIMLI Bİ ŞEKİLDE SÖYLEYEBİLMEK İÇİN BEKLEMEK ZORUNDA KALIYO İNSAN VE HALİYLE SÜRE GEÇİYO!!!!
BEN BU SAATİ KULLANMIYACAKSAM NEDEN BUNA PARA ÖDÜYORUMKİ YADA NEDEN ÖDENSİNKİ!!!EN YAKIN ZAMANDA BU SAAATİ DEĞİŞTİRMEK İSTİYORUM VE SİZ YETKİLİLERDEN İLGİ BEKLİYORUM!!!TEŞEKKÜRLERİMİ SUNAR İYİ ÇALIŞMALAR DİLERİM!!!
GÜLERYÜZ KUYUMCULUK
RECEP VE BURAK YAŞAR
ADRES:FİKİRTEPE,MANDIRA CAD. BAHATLI SOK. NO-41 KADİKÖY/İSTANBUL
TEL:0216 551 05 65

Zayıflama, Kilo Verme Yardımcı Gıda Takviyesi Seti

 

Epimedyumlu Macun

    • A101 Personelinin Uğradığı Haksızlıklar

      haksizlik

      Ben burdan aydin lar silesine sesleniyorum akksam basinizi yastiga koydugunuzda kazandiginiz paralarin hellaligine bakiyormusunuz o paralarin cebinize nal gelgini arastiriyormusunuz hakkim haram olsun coluk cocugunuzun burnundan futil fitil gelsun ust yoneticilrinizin vicdanlarini insaflarini insanl
    • colins ürün iadesi

      Davut

      Maraş piazzada avm colins mağazanızdan kot pantol aldım renk atma ve kalça kısmında ip çıkma oldu iyade ettim sonuç 3 hafta sonra geldi kullanıcı hatası dediler ben kabul etmiyorm kimse colins magza diye güvenmesin ürün Alman kazzık atıyorlar .
    • Flash Tv Aldattı

      merve

      arkadaşlar sakın ama sakın benim yaptığım hataya düşmeyin 169 tl ye güya samsung galaksy 5 gelcekti kutuyu bi actım ixpera 3 telinde ekranı catlak hattı taktım hattı göstermiyor bile bi sarj makinesi var kablosu ayrı bataryası ayrı kutusunda bile meymenet yoktu çok ama çok pişma
    • KRD GROUP TATİL KAZANDINIZ’A DİKKAT

      tunc

      bu gün 01.10.2014 200tl para verip sözleşme yapılmış şu an 1 gün oldu allah rızası için biryol gösterin 0539 597 85 50
    • Turknet İptali

      omercan

      Merhaba sonuç alabildiniz mi ayni durum bende de var benimde annemi kandirmislar
    • Oğuz Halı Mobilya Aldığımız Ürünler Gelmiyor

      Adınız

      Oguz halidan hali aldik.ve 1haftadir urunum ortada yok.personel sayggisiz veilgisiz muhatap bulamiyorsunuz yaziklar olsun size sinirlendigimle kaldim cunku muhatap yok ortada
    • PUSULA YAYINCILIK PRODÜKSİYON PAZARLAMA REKLAM KOZMATİK SAN. VE TİC. A.Ş. İADE ETTİĞİM ÜRÜNLERİ ÖDEMIYOR

      BERRAK

      cine5 den bi halı sipariş ettim. ekranda gördüğüm halıyla bana gelen halının arasında dağlar kadar fark var. halı diye satıyorlar resmen kilim gelmiş. üstelik yağlı mıdır nedir dokununca elim bi tuhaf oluyor. geri göndermek istiyorum. etkili bir şekilde hem ürünü gönderip he
    • KOTON ALDIĞIM PANTOLONUN PAÇASI DÖNDÜ GEREKLİ İŞLEMİ YAPMADILAR

      hande

      Kotondan aldigim pantolonum pacalari donuyo bu ne ya bir dahada almam alay konusu oluyoruz millete pacan donuk diye biraz dikkay
    • PUSULA YAYINCILIK PRODÜKSİYON PAZARLAMA REKLAM KOZMATİK SAN. VE TİC. A.Ş. İADE ETTİĞİM ÜRÜNLERİ ÖDEMIYOR

      özge

      slm ben 1 hafta önce k5 telefon siparişi verdim ertesı gun geri surat kargoya gidip iade ettim çünkü açtığımda telefonun yan taraftakı tusları yoktu acamadım telefonu faturanın arkasındakı numarayı aradım paranız iade edilecektir dediler ama suan okuduğum yorumlardan sonra hiç
    • Garanti Bankasi avukatlık borcumu ödeyemiyorum

      sadettin oğuz

      benim de 5 yıldır bir borcum varmış kırediden kalan banada verilen telefonlara ulaşamıyorum yokmu caresi